fbpx
ElektromobilnośćInne miastaPolskaTrójmiastoUsługiWarszawa

JedenŚlad zmienia nazwę na Hop.City

Firma oferująca wynajem skuterów elektrycznych JedenŚlad zmieniła nazwę na Hop.City. Operator pokazuje także nowe logo, stronę internetową oraz aplikację. W krótkiej przyszłości firma planuje również zmianę wizualną skuterów. Zmiany zmierzają w kierunku kompleksowych rozwiązań technologicznych w ramach szeroko pojętego transportu współdzielonego. W kwietniu tego roku Hop.City zostało członkiem programu WARSAW booster’19, który ma na celu rozwój miast w zakresie rozwiązań smart city.


Jestem niezwykle podekscytowany patrząc na nowe rozwiązania, które wkrótce zaoferujemy i których emanacją jest Hop.City. Nasza nowa nazwa i identyfikacja wizualną lepiej przekazują to, co rozwijamy i będziemy rozwijać w jeszcze bardziej kompleksowej formie – szybkie, bezpieczne i komfortowe przemieszczanie się na terenie miast. Podróżowanie, które jest prawem, a nie przywilejem


mówi Łukasz Banach, Co-founder marki Hop.City i członek zarządu
JedenŚlad Sp. z o.o.

Zmiany gonią zmiany…

Operator zamierza wprowadzać zmiany stopniowo w ciągu najbliższych tygodni. Zmiany obejmować będą obszar technologiczny marki, jak również znakowanie skuterów. Wraz ze zmianą marki na start użytkownicy mogą zobaczyć odświeżoną stronę internetową, a także aplikację. Usługa wypożyczenia pojazdów działa tak samo jak do tej pory, a ceny pozostają niezmienione. Aplikacja u większości użytkowników została zaktualizowana automatycznie, zatem nie będą musieli oni podejmować się dodatkowych działań.

Wkrótce nowe miasta

Z Hop.City można obecnie zarezerwować pojazdy w Warszawie, Łodzi, Trójmieście, Częstochowie, a od niedawna też w Szczecinie. W następnych miesiącach mają dołączać kolejne miasta w Polsce jak również za granicą. Aplikacja jest dostępna zarówno w sklepie Google Play jak i App Store.


Wyzwanie jakie było przed nami w związku z wprowadzeniem nowej nazwy oraz identyfikacji wizualnej, to przede wszystkim trafienie do naszych obecnych użytkowników, którzy bardzo polubili markę JedenŚlad. Jednocześnie byliśmy świadomi, że wdrożenie nowej strategii jak i wyjście za granicę z naszymi usługami wymaga pozycjonowania się z nazwą zrozumiałą niemal na całym świecie. (…)


komentuje Patrycja Ogrodnik, Brand Manager Hop.City
Tagi

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Sprawdź również

Close
Back to top button
Bitnami